Thursday, March 1, 2007

This is my first blog.I write in english because my girlfriend is french and she might want to know what i am talking here about.She can easily get jelous or pissed off because she can't understand romanian.It's very late and i thank this blog to a guy i know...no, actually to Vero who gave me the link of the blog of this guy Alex, who i know.I read his blog and i thought i might need one too.There must be a place where u can vomit ur everyday experiences, and how can u do it better than in writing...and writing...da..ma gandeam ca tot ce scriu si tot ce urmeaza sa scriu nu va avea nici o savoare in engleza...(sorry Marine...).Sunt chestii care zicem ca suna mai bine in engleza..defapt parca totul suna mai bine in engleza.O formatie pop care canta in romana e de cacat.Un dialog de film in romana e de cacat...("Fuck you Bobby!!!!">>"Du-te naiba Bobby!!!" Irina Margareta Nistor we love youuu!!!).Buuuun...si totusi cand scrii despre aici nu poti sa te ascunzi dupa expresii cu kinda si wanna..
Vero a aflat ca mi-am facut si eu repede blog si abia asteapta sa isi satisfaca voyeurismul si sa citeasca BALIVERNELE mele.
Deocamdata sunt inca in umbra geniului creator al lui Alex care exceleaza, cu siguranta in arta scrisului.Dupa ce citesti cateva randuri dintr-un blog ca ala, ori nu iti vei face in viata ta un blog(pentru ca esti varza..) ori daca esti mai lenes din fire dar cu ceva talent(...ca mine....huhuhu)..te pui frumos pe scris...ca merita.
Pentru prima mea cititoare...asta daca CHIAR va citi....un noapte buna SI LA MAI MARE...hohohooohoooo

5 comments:

Anonymous said...

CHIAR am citit. hihih, ma simt ca un copil care deschide un cadou...

Anonymous said...

Coplesit, stanjenit, fastacit, magulit, surprins, curios, multumesc.
a

Anonymous said...

pune si tu un link cu blogul lui alex asta ca sa stie si cititorii tai cine e...

mixher said...

vrei escrir spam pentru robutul stupid ce nu vrei escribir in engleza. esti o vita cu hamsterul fara cervezel. si cine cititorii? hmm?
(cool)"come oonnnnnnn"

Anonymous said...

insisted bmjjournals exclude easement luck wheaton instalment metaphor andulmouri judd okys
lolikneri havaqatsu