Monday, December 3, 2007

Corina Tears



video by me.

9 comments:

Anonymous said...

da.
un super videoclip.
m-a spart creativitatea, originalitatea si mai ales povestea.
Unde ai invatat sa faci asa ceva?

mixher said...

bravo patte

Anonymous said...

eu sunt acum in perioada "divi-smului", asa ca se potriveste stari mele de spirit! Aplauze pentru "Bolu"

borusiade said...

pe mine ma "sparg" "domnii" astia care se pastreaza anonimi ascunsi sub nume pretzioase si care pleznesc de frustrare in fata calculatoarelor proprii si personale.
cheers sir arthur..:D.ne cunoastem de undeva?

zuimuchacha said...

odisheea mea shpatiala borujiaca, meteoritii au si ei un drum al lor de parcurs.

blanna said...

papusina, eu am cateva comentarii obiective pe productie, dar daca te intereseaza pot sa ti le spun personal. altfel, bravo! si nush daca ai primit sms-ul meu cand erai la londra, dar ai fost remarcata...:) it's a good start.
pup.
in rest, as vrea sa pot fi politicoasa cu dl de mai sus...dar pt ca stiu ca n-as putea ma abtin.

borusiade said...

blana>
pai am primit sms-ul dar nu am reusit sa iti raspund.
sa vbim sa imi spui despre ce era vba si despre comentarile de productie..:)

edition gallimard said...

Madame, am vazut clipul aseara. E foarte bun! Sunt mandru de tine!

PS. Astept cu interes un scenariu si o varianta de videoclip pentru Andreea Banica, din partea genialului arthur c. clarke. Sa speram ca ne va uimi pe toti prin creativitate si, mai ales, poveste.

Anonymous said...

Felicitari Boru!!!!!!!!!!! la cat mai multe!!! Ne vedem la expi sa petrecem!!