Sunday, July 22, 2007

The Rolling Stones@Bucuresti






Am fost cu mama la concert la Rolling Stones si mi-a placut enorm.A fost un concert realmente bun si impresionant si nu numai pentru statutul Rolling Stones-ilor de "legende" ci pur si simplu pentru ca au fost fenomenali si isi merita locul in istoria muzicii!!
Am citit niste "blogareli" ieftine ale unor mancatori de diverse, care nu s-au putut abtine sa nu faca comentarii idioate si nefondate si aiurea si...m-am enervat rau.Si nu pentru ca eu am o opinie si nu respect o alta ci pur si simplu pentru ca acest gen de "impresii" mi se pare absolut gratuite si inutile.In locul lor as tacea si i-as respecta forver pe Rolling Stones, macar ptr. ceea ce au facut pana in anii 70, daca nu pentru intreaga lor cariera care continua si inca biiiiiiine!!!
Tot respectul pentru Rolling Stones macar, pentru albumele mele preferate ale lor:
" 12 X 5", "Out Of Our Heads", "Between The Buttons", "Their Satanic Majesties Request", "Beggars Banquet".

No comments: